Menu

Μπεγνής: "Το 95% των εκπομπών είναι σκουπίδια"...

Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Σου γράφω πάλι από ανάγκη όπως λέι και ο Σιδηρόπουλος, η ώρα 12 το μεσημέρι. Μεγάλο σχολείο οι τηλεοπτικές εκπομπές αυτές τις μέρες λοιπόν, σου ανοίγουν τα μάτια βρε παιδί μου! Σήμερα λοιπόν σου γράφω για να σου πω τον πόνο μου. Όπως είδα έντρομη και με τα μάτια γουρλωμένα στο Star, ο Μέμος Μπεγνής είπε και ελάλησε. Μίλησε για όλους για όλα στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV και να το αποτέλεσμα!
Η κουβεντούλα λοιπόν στράφηκε και λίγο γύρω από τους διάσημους που γεμίζουν τις σελίδες των περιοδικών: "Ξέρουμε πάρα πολλούς συναδέλφους που πάνε σε παραλία και σε εστιατόρια και παίρνουν τηλέφωνο τους φωτογράφους. Το να πουλάς τον γάμο σου και το παιδί σου είναι απαράδεκτο", είπε ο …Μένος! Και γιατί Μένος από Μέμος, Σωτήρη μου; Μα φυσικά γιατί τα πήρε ολίγον κρανίο! Και τι θαπει ξέρουμε;
Εγώ τώρα τα μαθαίνω!
Για πες και άλλα...



"Η κατάσταση στην τηλεόραση είναι πολύ άσχημη. Το 95% των εκπομπών σήμερα είναι σκουπίδια. Ο ηθοποιός έχει απαξιωθεί εντελώς. Μετά το “Νησί” καταλάβαμε ότι ο κόσμος έχει ανάγκη από κάτι καλό. Θεωρώ σκουπίδια τα προγράμματα που υποβιβάζουν τις ζωές των ανθρώπων',είπε ο Μένος-Μέμος και ξαφνικά νιώθω πως να σου το πω...σαν θιγμένη λιγάκι από τον υποβιβασμό αυτό!

Και αναρωτιέμαι τι σκουπίδι έχουμε φάει όλοι και που είναι τέλοσπάντων ο σκουπιδοφάγος μπας και αναπνεύσουμε στους 40 βαθμούς;

Ελένη Αναστασάκη

Δημοσίευση σχολίου

 
Top