Menu

Η Μαίρη Συνατσάκη μιλά σε συνέντευξή της για την δίδυμη αδελφή της Αλίκη, τις κρίσεις πανικού αλλά και για την εμπειρία της στο «Dancing with the Stars».
Η πιο ισχυρή της σχέση με μια άλλη γυναίκα, είναι αναμφισβήτητα, αυτή με την δίδυμη της αδελφή, Αλίκη για την οποία αποκαλύπτει: «Λειτουργούσε σαν σωσίβιο για τις δικές μου ανασφάλειες, γιατί είναι απίστευτα ακομπλεξάριστη και πιο loud άνθρωπος από μένα».

Σχετικά με τις κρίσεις πανικού που βίωνε, οι οποίες ξεκίνησαν γύρω στα 18 από μια στρεσογόνα φάση, η Μαίρη Συνατσάκη παραδέχεται: «Την πρώτη φορά τρόμαξα πολύ, αλλά ο μπαμπάς μου είχε την εμπειρία και την εκπαίδευση (είναι εναλλακτικός ψυχοθεραπευτής και σύμβουλος ψυχικής υγείας) να το χειριστεί καλά. Είχε να κάνει και με το άγχος πριν τις πανελλήνιες, ήταν και η περίοδος που χώρισαν οι γονείς μου τότε, υπήρχε στρες αλλά και οι δύο ήταν δίπλα μου».

Σχετικά με το «Dancing with the Stars» αναφέρει: «Θυμάμαι να δυσκολεύομαι πολύ να βγάλω μια πιο αισθησιακή πλευρά μου. Ντρεπόμουν φοβερά, αλλά ήταν σαχλό».

Τέλος, παραδέχεται πως προηγήθηκε η πρόταση του Αnt1 και πως οι οικονομικές εκκρεμότητες από το «Master Chef 2», ίσως να την επηρέαζαν για μια νέα συνεργασία της με το Mega.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top