Menu

Η Βάνα Μπάρμπα ετοιμάζεται για ένα δυναμικό comeback, με το οποίο θα δυσαρεστήσει ορισμένους...

Η ηθοποιός έχει ήδη να γράφει την αυτοβιογραφία της. Ένα βιβλίο που θα περιλαμβάνει τα γεγονότα της ζωής της από την ηλικία των 17 χρόνων που έφυγε από τα Γιάννενα για να έρθει στην Αθήνα μέχρι το 2002 που ήρθε στον κόσμο η κόρη της.

Μεγάλοι έρωτες, μεγαλεία, ίντριγκες, καταστροφές, προσδοκίες αλλά και επαγγελματικές συνεργασίες και την δόξα που γνώρισε θα είναι μερικά από αυτά που θα αναφέρει στο βιβλίο της. «Θα λέγεται «Αθήνα- Γιάννενα, με δυο παπούτσια πάνινα» και θα είναι η διαδρομή ενός παιδιού που προσπαθεί να βρει την τύχη του.

Θα τελειώνει με τη γέννηση της κόρης μου, γιατί εκεί άλλαξα εγώ. Η μητρότητα ήταν ότι πιο αληθινό έκανα στη ζωή μου», εξήγησε στα Παραπολιτικά και συνέχισε: «Εδώ και δώδεκα χρόνια έχω αφοσιωθεί στο παιδί μου. Τώρα σιγά- σιγά προσπαθώ να κάνω comeback. Το βιβλίο θα έχει όλα όσα μου συνέβησαν εκείνα τα χρόνια της ζωής μου.

Θα είναι τόσο αληθινό που θα είναι πολύ σκληρό. Θα στεναχωρήσω αρκετούς , αλλά δεν μ' ενδιαφέρει. Θα γράψω και ονόματα, αλλά θα τα βάλω με τα αρχικά τους κεφαλαία γράμματα ή με ψευδώνυμο, όχι γιατί μου αρέσει να κρύβομαι, αλλά επειδή δεν έχω λόγο να θίξω ανθρώπους. Όσοι ενοχληθούν πρόβλημά τους. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι αρεστή.

Με ενδιαφέρει να είμαι αληθινή. Θέλω να καταγράψω όλα αυτά που πέρασα στη ζωή μου πριν γεράσω και πάθω αλτσχάιμερ».


Πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top