Menu

Δικαίωση :Τζίνα θα βάλω φωτιά και θα την κάψω! Πλέον η Τζίνα μαζί με την Βάλια θυμίζουν να παίζουν το παιχνίδι του γάτου με το ποντίκι αφού η Τζίνα παριστάνει την Έλλη. Η
Βάλια φοβάται μήπως είναι η κόρη της αλλά δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει. Εκεί βλέπουμε την Τζίνα να παριστάνει μια κοπέλα που πάση θυσία θέλει να κάνει τα καριέρα και γι αυτό έχει πλησιάσει την Βάλια. Τα λόγια της Τζίνας που ανατριχιάζουν στην κυριολεξία : υπήρξε η πρώτη μέρα δίπλα Βάλια όπου και πήρα μια μεγάλη γεύση σχετικά με την άποψη και τη γνώμη που έχουν για αυτήν την γυναίκα. Η γυναίκα δηλητήριο έχει μοναδική ευχαρίστηση στο να πηγαίνει και να παγιδεύει τα θύματα της σε αυτόν τον περίφημο ιστό που έχει πλέξει ώστε να καταφέρει να τους καταστρέψει. Δυστυχώς όμως γι αυτήν εγώ είμαι κόρη της και έχω ακριβώς τα ίδια γονίδια. Τα έχω κληρονομήσει από εκείνη!!!!! Λίγο αργότερα βλέπουμε την Τζίνα να λέει με το βλέμμα καρφωμένο : η Βάλια γυναίκα αράχνη με τον ιστό της, εγώ όμως θα βάλω φωτιά στον ιστό της μια και καλή. Θα την δω να καίγεται στην ίδια της την παγίδα!

Δημοσίευση σχολίου

 
Top