Menu

Η γνωριμία της Ελληνίδας Goth-Fetish model Στέλλας Μούζη με τον Μελ Γκίμπσον έκανε τον γύρο του κόσμου, ενώ πυχυαίοι τίτλοι των ξένων εφημερίδων τους παρουσίαζαν ως ζευγάρι. Δεδομένου και του γεγονότος ότι ο σταρ του Χόλιγουντ παίρνει διαζύγιο από τη γυναίκα του, οι φήμες φούντωσαν για την πέτρα του σκανδάλου, τη Στέλλα Μούζη, την οποία παρουσίασαν ως χορεύτρια σε περίεργα κλαμπ τους Λος Άντζελες. Τον τελευταίο λόγο ωστόσο είχε η 28χρονη πανέμορφη Ελληνίδα, η οποία έβαλε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση: «»Ήρθα από την Ελλάδα στην Αμερική πριν από μερικούς μήνες και μαγεύτηκα από την φιλοξενία. Έκανα και αρκετούς νέους φίλους. Ένας από αυτούς είναι και ο Μελ Γκίμπσον, με τον οποίο μας συνδέει μια φιλική γνωριμία». Όσον αφορά την επαγγελματική της ιδιότητα, η ίδια σχολίασε: «Είμαι χορεύρια, περφόρμερ και φωτογράφος. Μέχρις εκεί φθάνει η επαγγελματική μου ζωή. Ήταν δύσκολο να είμαι στόχος με τις ψεύτικες φήμες, οι οποίες στενοχώρησαν την οικογένειά μου και τους φίλους μου»
espresso
Δείτε επίση

Δημοσίευση σχολίου

 
Top