Menu

NANTIA MPOULE THANASIS PATRAS
Μαθήματα Bollywood παρακολούθησαν η Νάντια Μπουλέ και ο Θανάσης Πάτρας και φρόντισαν να μας ενημερώσουν σήμερα το πρωί μέσω του Elatte. Η Νάντια Μπουλέ ξεκίνησε να περιγράφει κάποια από τα στιγμιότυπα του μαθήματος: «Χθες που πήγαμε για τα μαθήματα, λέει η δασκάλα: “Θανάση κούνα το κεφάλι σου” και ο Θανάσης απάντησε: “Δεν μπορώ, έχω αυχενικό”. Αμέσως μετά του είπε να κουνήσει τη λεκάνη του και η αντίδραση του Θανάση ήταν “Δεν γίνεται, έχω δισκοκοίλη”. Έπειτα του είπε: “Θανάση, σε παρακαλώ, τέντωσε τη μέση σου” κι εκείνος είπε: “Δεν μπορώ, έχω κάνει κύστη κόκκυγα”.

Το σαράβαλο εδώ, πού το πήραμε!» είπε γελώντας η 26χρονη παρουσιάστρια. Ο Θανάσης Πάτρας από την πλευρά του, γελώντας κι εκείνος μαζί με τους υπόλοιπους παρουσιαστές της εκπομπής, συμπλήρωσε λέγοντας: «Η Μπουλέ, φυσικά, με έδωσε στεγνά. Μπαίνει η γυναίκα μου το βράδυ σπίτι και μου λέει τι σαράβαλο που είμαι! Εν τω μεταξύ το πιο ωραίο από όλα, ήταν μια πόζα όπου η Νάντια προσπαθούσε να μου βάλει το ένα γόνατο πίσω από το άλλο. Και παιδιά, τρώμε μια τούμπα...Πέσαμε και οι δυο κάτω”.

Προφανώς οι παρουσιαστές του Elatte μετά την παρουσία τους στην πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1 σκέφτονται μετά το τέλος της εκπομπής να μεταβούν στην Ινδία προκειμένου να ξεχωρίζουν και εκεί.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top