Menu

Μαρία Σολωμού:Κάποια στιγμή, έγινα λίγο περισσότερο γνωστή και άρχισαν να με σταματούν στο δρόμο. Όταν είχα πρωτοβγεί μου ίσιωναν τα μαλλιά, ήθελαν να μου βγάλουν τα φρύδια, ήμουν πολύ σκούρα. Ήμουν λίγο περίεργη από αυτό που ήθελαν και δεν ήξεραν τι να με κάνουν. Κάποια στιγμή το επέβαλα και σιγά σιγά άρχισε να γίνεται λίγο μόδα όλο αυτό με τα μαλλιά και χάρηκα. Το μόνο πράγμα που κατάφερα από αυτή την ιστορία ήταν να κάνω μόδα τα σγουρά μαλλιά... Θα ήθελα να πάω κάπου να μη με ξέρει άνθρωπος, και. να κάνω κάτι άσχετοΈχω αρχίσει να κουράζομαι ψυχολογικά και θα ήθελα να σταματήσω μέχρι τα 40.Έχω πει πως αν δεν με καλύπτει αυτό που κάνω, θα το αλλάξω.ίσως χρειάζεται να βρεις το αντίθετό σου για να σε παρασύρει. Δεν πιστεύω πολύ στην προσπάθεια της σχέσης. Αν αρχίσεις να προσπαθείς, σημαίνει πως κάτι έχεις χάσει, πρέπει να βγαίνουν αβίαστα κάποια πράγματα».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top