Menu

Ο Δημήτρης Βλάχος αυτή την περίοδο δοκιμάζεται σε έναν διαφορετικό ρόλο εκείνο του τραγουδιστή καθώς εμφανίζεται σε μουσική σκηνή.Ο γοητευτικός ηθοποιός ρωτήθηκε σε συνέντευξή πού εντάσσει τον εαυτό του. Είναι παρουσιαστής, ηθοποιός η τραγουδιστής;

«Ηθοποιός είμαι. Δεν θέλω να κάνω καριέρα τραγουδιστή. Στην τηλεόραση ξεκίνησα την καριέρα μου ως παρουσιαστής στο MAD. Ήταν ένα καλό σχολείο. Αργότερα συνέχισα ως ηθοποιός». Δεν φοβάται όμως μήπως τον θεωρήσουν καλλιτέχνη χωρίς ταυτότητα; «Δεν με απασχολεί. Αυτοί οι άνθρωποι έλεγαν ότι είμαι αθλητής, λίγο ηθοποιός, λίγο μοντέλο. Δεν μπορώ να δικαιολογούμαι στους κακοπροαίρετους. Αυτό που με νοιάζει είναι να είμαι περήφανος για τις δουλειές που επιλέγω. Θέλω να τις κάνω με αξιοπρέπεια. Ειδικά στην εποχή που βιώνουμε, άνθρωποι με πολλά χρόνια καριέρας στο ενεργητικό τους αναλαμβάνουν πολλούς ρόλους. Ο ηθοποιός τα κάνει πια όλα και δεν επικεντρώνεται σε ένα μόνο χώρο. Πόσοι τραγουδιστές πρωταγωνιστούν σε ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και μιούζικαλ», δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ.
gossip-tv

Δημοσίευση σχολίου

 
Top