Menu

Η Έλενα Παπαρίζου δίνει εικόνα στο νέο της single με τον καλύτερο τρόπο, καθώς υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Απόλλωνα Παπαθεοχάρη, θα συνεπάρει όλους όσοι θα δουν το νέο της ανατρεπτικό video clip σε μια ατμόσφαιρα άκρως ερωτική, νοσταλγική και απόλυτα αισθησιακή!

Το video clip περιγράφει μία ημέρα από τη ζωή των κοριτσιών σε έναν οίκο ανοχής απροσδιορίστου εποχής.

ΠΟΣΟ Μ' ΑΡΕΣΕΙ

Στίχοι – Μουσική: ΜΕΘ

Concept-Σκηνοθεσία: Απόλλων Παπαθεοχάρης

Δ/νση Φωτογραφίας: Ραμόν Μαλαπέτσας

Make up: Γιάννης Μαρκετάκης – Make up Lab

Hair Styling: Χρήστος Καλανιώτης - Αλέξανδρος Στυλιανός

Styling: Απόλλων Παπαθεοχάρης
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
Έλενα Παπαρίζου - Πόσο μ΄αρέσει- στίχοι - lyrics

Ασχολείσαι, εγω καθολου
ηρωας ξεπεσμενου ρολου
δεν θα δώσω σημασια
σε ο,τι δεν εχει ουσία

Γιατί μ'αρεσει που με την παρτη μου
ακομα ασχολεισαι
δεν ασχοληθηκα στιγμη
ενω εσυ ακομα προσποιεισαι

Ποσο μ' αρεσει που την ζωη μου
εγω μπορω και συνεχιζω
μπορει να πέρασα πολλά
μα πισω δεν γυρίζω

Ασχολείσαι, εγω καθολου
ηρωας ξεπεσμενου ρολου
δεν θα δώσω σημασια
σε ο,τι δεν εχει ουσία

Κι αφου μ'αρεσει που με την παρτη μου
αρχιζω να την βρίσκω
λεω να παω παρακατω
πέρνωντας ακόμα ένα ρίσκο

Ποσο μ'αρεσει που δεν σ'αρεσει
να με βλέπεις να γελάω
ένα εμποδιο ησουν για εμένα
και απλα το προσπερνάω

και παω παω παω παω.......

Ασχολείσαι, εγω καθολου
ηρωας ξεπεσμενου ρολου
δεν θα δώσω σημασια
σε ο,τι δεν εχει ουσία.....

Δημοσίευση σχολίου

 
Top