Menu

dimitris-giotis-ante-geia Δημήτρης Γιώτης - Άντε Γεια
Στίχοι: Δημήτρης Γιώτης
Μουσική: Γιάννης Κερμανίδης & Τάσος Μπλάθρας
Remix: Spiros Metaxas & Spiros Kantas
Kυκλοφορεί από την EMI MUSIC

Οι Σπύρος Μεταξάς - Σπύρος Καντάς Επιστρέφουν Με Νέο REMIX!

Ο Σπύρος Μεταξάς σε συνεργασία με τον Σπύρο Καντά
παρουσιάζουν τη νέα έκδοση της ήδη γνωστής επιτυχίας
του Δημήτρη Γιώτη "'Αντε Γειά" σε ένα νέο άκρως ανεβαστικό
ρυθμό με σκοπό να δώσουν μια δόση τρέλας στο τραγούδι
που σαρώνει στο διαδίκτυο.

Μετά την μεγάλη απήχηση που είχε το τραγούδι στον κόσμο
η νέα έκδοση επιστρέφει με νέα μορφή για να ξαναβάλει φωτιά
στα ηχεία μας και το 2014.

Το τραγούδι ως γνωστόν ανήκει σε Μουσική
Στους Γιάννη Κερμανίδη Και Τάσο Μπλάθρα
ενώ οι Στίχοι ανήκουν στον Δημήτρη Γιώτη.

Η Νέα Έκδοση Κυκλοφορεί Απο Την EMI MUSIC GREECE ©

Στίχοι | Lyrics

Με τα αισθήματά μου δε μπορείς εσύ να παίξεις
Κάνε προσπάθεια να το πιστέψεις
Πως έχεις γίνει παρελθόν απ' τη ζωή μου
Γιατί ήσουν η καταστροφή μου ..

Δε σε αντέχω άλλο πια πρέπει να αλλάξουνε πολλά
Μου' χεις γυρίσει τα μυαλά αντε γεια, άντε γεια
Με τη δική μου τη καρδιά καμιά δεν έπαιξε καμιά
Και άκου με προσεχτικά αντε γεια, άντε γεια

Η υπομονή μου έχει φτάσει ως στο τέρμα
Τώρα κατάλαβα δε το' χεις πια το θέμα
Μου έχεις κάνει άνω κάτω τη ζωή μου
Εσύ τελείωσες μαζί μου..




Δημοσίευση σχολίου

 
Top