Menu

Τι κι αν η εικόνα που βγάζει προς τα έξω είναι αυτή της γυναίκας που της αρέσει να προκαλεί! Η Κατερίνα Στικούδη δηλώνει «συντηρητική» και τονίζει ότι το image που προβάλλει λόγω της δουλειάς της δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική Κατερίνα. «Κι όμως! Είμαι πάρα πολύ συντηρητική. Επάνω στη σκηνή μπορείς να προκαλείς όσο θέλεις, εκεί παίζεις έναν ρόλο . Στην τέχνη και τη μουσική δεν υπάρχουν όρια. Από την άλλη όμως μεγάλωσα με αρχές και κάποια «πιστεύω», οπότε αυτά δεν πρόκειται ποτέ να τα ξεπουλήσω. Μπορεί να μην βολεύω κάποιους με αυτά που λέω αλλά σέβομαι την οικογένειά μου. Είμαι απόλυτα δεμένη με τους δικούς μου, θυμάμαι κάθε τους λέξη, κάθε τους συμβουλή. Μου έδωσαν σημαντικές αξίες και τις κρατάω μέσα μου. Δηλαδή, όταν με ρωτάνε αν είμαι ερωτευμένη και δεν απαντάω, το κάνω γιατί δεν είμαι έτοιμη να το πω δημόσια. Όταν θα νιώσω έτοιμη, θα το πω. Προτιμώ όμως να τα μοιράζομαι με τους δικούς μου αυτά τα θέματα και μου λείπουν απίστευτα που είναι στη Θεσσαλονίκη και εγώ εδώ».
gossip

Δημοσίευση σχολίου

 
Top