Menu


Ο Ολυμπιακός κέρδισε όλα τα παιχνίδια που διαιτήτευσε ο "γουρλής" για την ομάδα του Πειραιά, Ανδρέας Παππάς και μάλιστα τα περισσότερα με σκορ 2-0 ή 0-2

Διατήτευσε στον αγώνα της Βέροιας με τον Ολυμπιακό όπου ..
ακύρωσε πεντακάθαρο γκολ της Βέροιας
Διαιτήτευσε στον αγώνα Ολυμπιακός - Παναιτωλικός, όπου ήταν ο ....καλύτερος παίκτης του Ολυμπιακού
Είναι ο διαιτητής που συγκέντρωσε τα περισσότερα αρνητικά σχόλια του Παναθηναϊκού, αλλά και πολλών ακόμη ομάδων





Ο Ανδρέας Παππάς είναι από τη νέα φουρνιά των διαιτητών της Σούπερ Λίγκα. Μπήκε στον πίνακα της μεγάλης κατηγορίας το καλοκαίρι του 2009 και στην πρώτη του σεζόν τα δείγματα ήταν πολύ ελπιδοφόρα.

Ο υψηλόσωμος Αθηναίος ρέφερι, φυσιοθεραπευτής στο επάγγελμα, παραδέχεται πως η επιμονή του πατέρα του, παλαίμαχου διαιτητή με μεγάλη πορεία στις εθνικές κατηγορίες, ήταν αυτή που τον κράτησε στη διαιτησία και τον έφτασε μέχρι εδώ. Τονίζει πως ο διαιτητής είναι οπαδός μόνο του εαυτού του και πως η μεγάλη αδικία σε σχέση με τον ποδοσφαιριστή είναι ότι δεν του συγχωρούν το ένα και μοναδικό λάθος που μπορεί να κάνει μετά από 90 λεπτά ρεσιτάλ.

-Πώς πήρατε την απόφαση να γίνεται διαιτητής;

Αν και έπαιζα μπάσκετ μου άρεσε πάντα να παρακολουθώ ποδόσφαιρο. Ο πατέρας μου, ο Γιώργος Παππάς, υπήρξε διαιτητής και έφτασε μέχρι την Β΄ εθνική, ενώ ήταν και επόπτης στην Α’ εθνική για επτά χρόνια. Πήγαινα μαζί του σε παιχνίδια που έπαιζε, τον παρακολουθούσα, αλλά ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να ακολουθήσω αυτό που έκανε, δεν μου άρεσε καθόλου. Όταν τελικά γράφτηκα στη σχολή τον Φεβρουάριο του 1997 πέρασε περισσότερο από ένας χρόνος μέχρι να ασχοληθώ σοβαρά. Ηταν μέχρι να κολλήσω το μικρόβιο.

Εχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια με τον πατέρα μου και βοηθός του και ανάποδα. Αυτός με κράτησε στο χώρο. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω γι΄ αυτό και επίσης για το «καθαρό» επώνυμο που μου έδωσε και με βοήθησε πολύ τα πρώτα χρόνια. Χάρη στην επιμονή του τον πρώτο καιρό έφτασα σήμερα να παίξω Σούπερ Λίγκα.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top