Menu

Ο γνωστός τραγουδιστής Λούκας Γιώρκας μιλάει για τις δύσκολες στιγμές της ζωής του και για τις ημέρες που όπως λέει δεν είχε καν τα αναγκαία. Ακόμη, ο Λούκας αναφέρθηκε και στο μεγάλο Έλληνα καλλιτέχνη Δημήτρη Μητροπάνο. Διαβάστε αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Λούκα στην Espresso της Κυριακής.

- Πολλοί Ελληνες πλέον ζουν στα όρια της φτώχειας. Περάσατε περίοδο που δεν είχατε να φάτε;

Αν και αυτό μπορεί να ακουστεί ψευδές λόγω του επαγγέλματός μου, ακόμα βρίσκομαι σε μια τέτοια κατάσταση. Δεν ντρέπομαι να το λέω, ούτε κρύβομαι. Ακόμα είμαι σε αυτήν την κατάσταση. Είμαι σε έναν διαρκή αγώνα επιβίωσης, όπως πολύς κόσμος. Δεν είμαι άνετα οικονομικά. Δεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει η επόμενη ημέρα.

- Υπήρξε διάστημα στην Αθήνα που δυσκολευόσασταν δηλαδή ακόμα και για το φαγητό σας;

Ναι, δυσκολευόμουν και για το φαγητό μου. Αυτά είναι μαθήματα και παθήματα ζωής για να μπορούμε να μην είμαστε λαίμαργοι όχι μόνον όσον αφορά το φαγητό αλλά τα πάντα.

- Πώς ήσασταν εκείνη την περίοδο;

Προσπαθούσα να αρκούμαι σε όσο πιο λίγα γίνεται. Δεν έκανα εξόδους. Ακόμα δεν το κάνω. Προσπαθώ να ξοδεύω όσο πιο λίγα μπορώ για να έχω χρήματα να ψωνίζω τα βασικά. Να έχω να φάω και να μπορώ να ζήσω.

- Υπήρχε ημέρα που πεινούσατε και δεν είχατε φαγητό;

Σίγουρα δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τα γεύματα που είχα πλουσιοπάροχα.

- Με ποιο τρόπο βρίσκετε γαλήνη;

Με τον Θεό. Διαβάζω βιβλία κατά κύριο λόγο θρησκευτικά και επισκέπτομαι τον πνευματικό μου. Οταν είσαι σε ένα πρόβλημα, είναι σαν να σε κλείνουν σε ένα τετράγωνο που περιβάλλεται από τοίχο. Ενας άνθρωπος που σ' αγαπάει ανιδιοτελώς μπορεί πιο εύκολα να δει πού υπάρχει πέρασμα.

- Έρχομαι στον Δημήτρη Μητροπάνο, με τον οποίο είχατε την τύχη να συνεργαστείτε. Σας λείπει σήμερα;

Η τύχη και η τιμή που είχα δεν ήταν μόνο στην επαγγελματική συνεργασία στη σκηνή αλλά πίσω στα καμαρίνια, όπου βίωνα καθημερινά την παρουσία του, τους διαλόγους που πολλές φορές είχαμε. Από τον Δημήτρη Μητροπάνο έμαθα και πήρα πολλά πράγματα. Μόνο που συζητάμε για εκείνον συγκινούμαι και το λέω αληθινά. Μέσα από εκείνον γνώρισα καλύτερα τον εαυτό μου, είδα τι σημαίνει πραγματικά ένας άνθρωπος με αρχές, μετρημένος, τόσο σπουδαίος και μεγάλος. Κάποια στιγμή, μου έκανε δώρο ένα τετράδιο και είπα ότι εκεί μέσα θέλω να γράφω ό,τι πιο σημαντικό βιώνω και μαθαίνω. Ευτυχώς, ακόμα έχει πολλές σελίδες για να γεμίσει. Είναι πάντα στο προσκεφάλι μου, στο κομοδίνο, δίπλα από το κρεβάτι μου.

Όσον αφορά τη φετινή συμμετοχή της χώρας μας στη Eurovision, ο Λούκας δήλωσε: «Είναι ένα τραγούδι που ταιριάζει καλύτερα στην Eurovision, γιατί μοιάζει σαν ύφος με πολλές προηγούμενες συμμετοχές. Πιστεύω ότι θα πάει καλά. Η Ελευθερία Ελευθερίου είναι μια πολύ καλή τραγουδίστρια».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top