Menu

Μπορεί οι φήμες να τους ήθελαν χωριστά μετά από μόλις μερικούς μήνες σχέσης, όμως η Eva Mendes και ο αγαπημένος της Ryan Gosling, είναι πιο ερωτευμένοι από ποτέ...Το ζευγάρι που ήδη μετρά εννέα μήνες μαζί, εθεάθη προσφάτως, να κάνει βόλτες στους δρόμους του Μανχάταν, περπατώντας χεράκι-χεράκι δίνοντας ένα τέλος στις φήμες.
Ωστόσο η ηθοποιός έδωσε τροφή για σχόλια όταν εμφανίστηκε μόνη της στο Gala του Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέας Υόρκης.
Η ίδια στη συνέχεια, καλεσμένη στο show της Elene DeGeneres, εξήγησε πως είναι επιλογή της να κρατάει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την ιδιωτική της ζωή: «Νιώθω λίγο ανασφαλής γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να είμαι υπερβολικά προσεκτική για τα λεγόμενά μου, αφού είμαι υπερπροστατευτική. Αυτό είναι για εμένα το σημαντικότερο. Είμαι υπερπροστατευτική όσον αφορά τη ζωή μου, και ένιωσα να χάνω τον έλεγχο».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top